• Camilla Larsen

Tid for første kjøretime!

• Publisert 28.08.2014 klokka 20:25
    • Kategori: Hverdag

Heisann dere!

Jeg glemte helt å fortelle dere om gårsdagen da jeg blogget i går, så derfor blir det en liten oppdatering i dag. I går var vi på fjelltur med skolen til en hytte som heter Håvåshytta. Turen var nokså lang, ca 1 mil hver vei, men det var en veldig fin tur! På vei til hytta gikk vi på en grusvei, noe som ikke var fullt så spennende, men på tilbakeveien gikk vi på en liten sti i skogen og det var veldig mye kjekkere. Jeg liker mye bedre å gå i fjellterreng enn på grusvei, så jeg er glad vi tok den veien tilbake. Da vi var inne på hytta spiste vi lunch og slappet litt av. Alt i alt, en veldig koselig tur, og i dag har jeg ødelagte ben, haha!

Uansett, det jeg egentlig ville fortelle dere om i dette innlegget er at jeg skal ha min første kjøretime på mandag! Da vi var på tur i går fikk jeg en melding av den kommende kjørelæreren min om jeg var klar til å begynner, og før jeg visste ordet av det hadde jeg fått min første time! Jeg både gleder meg og gruer meg, men uansett skal det bli veldig spennende å endelig komme i gang med timene. Det er jo faktisk bare to måneder til jeg blir 18 år nå, så det er jo absolutt på tide å komme i gang. Jeg regner ikke med at jeg blir ferdig til den tid, men jeg håper at jeg slipper å ta oppkjøring midt på vinteren! Jeg har også begynt å lese på teorien slik at jeg kan litt trafikkregler før jeg setter meg bak rattet selv. Jeg har ikke lærekjørt særlig mye tidligere, men jeg satser på at det går bra likevel! :)

I dag har jeg og Sondre sortert klærne våre. Vi har lagt til side de klærne vi ikke bruker lenger og skal gi de til dem som trenger de mer enn oss! Jeg synes det er så dumt når folk kaster klær som de ikke lengre bruker når det er andre som kan ha behov for de. Om ikke i Norge, så i alle fall i andre land. Jeg merket at klesskapet mitt ble betydelig mye mindre og jeg gleder meg til shoppingturen jeg skal ha når jeg blir fornøyd med kroppen min!

- Har du lappen?
    - Hva gjør du med klær du ikke bruker lengre?

Elida Storrød

28.08.2014 kl.20:35

Lykke til! Jeg har faktisk ryddet klesskapet i dag jeg også. Klær som er hele og pene gir jeg bort til barn i andre land, (er en familie her jeg bor som samler inn klær og sender avgårde). Men klær som er slitte og stygge kaster jeg. :)

Meld deg gjerne på linkrunden på bloggen min.

Kristina Hansen

28.08.2014 kl.20:49

Jeg hadde min første kjøretime november 2011, og har forhåpentligvis oppkjøring i løpet av september. Har tatt lang tid, av økonomiske grunner, samt arbeidstiden kom i veien, eksamen nå sist jeg gikk skole, sykdom etc. Gleder meg til å bli ferdig :-) snart brukt 50 tusen så begynner å bli lei :p

28.08.2014 kl.20:50

Lykke til, forresten! :)
    Elida Storrød: Tusen takk for det! :)
    Kristina Hansen: Tusen takk for det! :) forstår godt at du gleder deg til å bli ferdig!

Henrik S.

28.08.2014 kl.21:10

Hvilken kjøreskole skal du ha? 😊

Hadde min siste kjøretime idag til Haugesund, så nå venter jeg på å bli 18 i oktober og oppkjøring. Lykke til med lappen!
    Henrik S.: Haraldseid! :) Så spennende! :D Takk for det, og lykke til til deg også! :)

Hilde

28.08.2014 kl.22:46

Lykke til med lappen! :)

Klær jeg ikke bruker pleier jeg å kaste i fretex containere. Er det dyre klær som er lite brukt (eller ubrukt) pleier jeg å selge det på kjøp og salg grupper på facebook. Kaster kun klærne hvis de er slitt og hullete :)

Joakim

29.08.2014 kl.03:06

Lykke til med Førerkort. Jeg har hatt mitt i over 10 år nå.

Jannicke

29.08.2014 kl.15:56

du er flink

T i r i l - M a r i e

29.08.2014 kl.22:44

Lykke til! :)

Ja, jeg har hatt lappen i over 3 år nå.

kokketor

30.08.2014 kl.10:08

Lurt å øve mye i tillegg til kjøretimane! Lykke til :)

cheezybabes

30.08.2014 kl.15:18

jeg gir bort klær til fretex :)

Elida Storrød

30.08.2014 kl.15:54

Hei!

Ville bare fortelle deg at linkrunden på bloggen min er avsluttet, ta gjerne en titt og se om det ble deg. :-)

Camilla Larsen - 17 år og planlagt gravid

Velkommen til bloggen min!

Mitt navn er Camilla Larsen, og jeg er en jente på 17 år. Jeg bor i Haugesund sammen med min forlovede, Sondre, og datteren vår, Adelen som ble født 18/02/14. Jeg går på musikklinja på Skeisvang VGS.

På bloggen min skriver jeg om livet som mamma, men også andre sider av livet mitt. Trening og kosthold er en stor og viktig del av livet mitt, og jeg har til nå gått ned over 30 kg siden jeg ble mamma. Interiør, oppskrifter og personlige innlegg er også å finne på bloggen min.