• Camilla Larsen

• Publisert 28.08.2014 klokka 20:25
    • Kategori: Hverdag

Heisann dere!

Jeg glemte helt fortelle dere om grsdagen da jeg blogget i gr, s derfor blir det en liten oppdatering i dag. I gr var vi p fjelltur med skolen til en hytte som heter Hvshytta. Turen var noks lang, ca 1 mil hver vei, men det var en veldig fin tur! P vei til hytta gikk vi p en grusvei, noe som ikke var fullt s spennende, men p tilbakeveien gikk vi p en liten sti i skogen og det var veldig mye kjekkere. Jeg liker mye bedre g i fjellterreng enn p grusvei, s jeg er glad vi tok den veien tilbake. Da vi var inne p hytta spiste vi lunch og slappet litt av. Alt i alt, en veldig koselig tur, og i dag har jeg delagte ben, haha!

Uansett, det jeg egentlig ville fortelle dere om i dette innlegget er at jeg skal ha min frste kjretime p mandag! Da vi var p tur i gr fikk jeg en melding av den kommende kjrelreren min om jeg var klar til begynner, og fr jeg visste ordet av det hadde jeg ftt min frste time! Jeg bde gleder meg og gruer meg, men uansett skal det bli veldig spennende endelig komme i gang med timene. Det er jo faktisk bare to mneder til jeg blir 18 r n, s det er jo absolutt p tide komme i gang. Jeg regner ikke med at jeg blir ferdig til den tid, men jeg hper at jeg slipper ta oppkjring midt p vinteren! Jeg har ogs begynt lese p teorien slik at jeg kan litt trafikkregler fr jeg setter meg bak rattet selv. Jeg har ikke lrekjrt srlig mye tidligere, men jeg satser p at det gr bra likevel! :)

I dag har jeg og Sondre sortert klrne vre. Vi har lagt til side de klrne vi ikke bruker lenger og skal gi de til dem som trenger de mer enn oss! Jeg synes det er s dumt nr folk kaster klr som de ikke lengre bruker nr det er andre som kan ha behov for de. Om ikke i Norge, s i alle fall i andre land. Jeg merket at klesskapet mitt ble betydelig mye mindre og jeg gleder meg til shoppingturen jeg skal ha nr jeg blir fornyd med kroppen min!

- Har du lappen?
    - Hva gjr du med klr du ikke bruker lengre?

Elida Storrd

28.08.2014 kl.20:35

Lykke til! Jeg har faktisk ryddet klesskapet i dag jeg ogs. Klr som er hele og pene gir jeg bort til barn i andre land, (er en familie her jeg bor som samler inn klr og sender avgrde). Men klr som er slitte og stygge kaster jeg. :)

Meld deg gjerne p linkrunden p bloggen min.

Kristina Hansen

28.08.2014 kl.20:49

Jeg hadde min frste kjretime november 2011, og har forhpentligvis oppkjring i lpet av september. Har tatt lang tid, av konomiske grunner, samt arbeidstiden kom i veien, eksamen n sist jeg gikk skole, sykdom etc. Gleder meg til bli ferdig :-) snart brukt 50 tusen s begynner bli lei :p

28.08.2014 kl.20:50

Lykke til, forresten! :)
    Elida Storrd: Tusen takk for det! :)
    Kristina Hansen: Tusen takk for det! :) forstr godt at du gleder deg til bli ferdig!

Henrik S.

28.08.2014 kl.21:10

Hvilken kjreskole skal du ha? 😊

Hadde min siste kjretime idag til Haugesund, s n venter jeg p bli 18 i oktober og oppkjring. Lykke til med lappen!
    Henrik S.: Haraldseid! :) S spennende! :D Takk for det, og lykke til til deg ogs! :)

Hilde

28.08.2014 kl.22:46

Lykke til med lappen! :)

Klr jeg ikke bruker pleier jeg kaste i fretex containere. Er det dyre klr som er lite brukt (eller ubrukt) pleier jeg selge det p kjp og salg grupper p facebook. Kaster kun klrne hvis de er slitt og hullete :)

Joakim

29.08.2014 kl.03:06

Lykke til med Frerkort. Jeg har hatt mitt i over 10 r n.

Jannicke

29.08.2014 kl.15:56

du er flink

T i r i l - M a r i e

29.08.2014 kl.22:44

Lykke til! :)

Ja, jeg har hatt lappen i over 3 r n.

kokketor

30.08.2014 kl.10:08

Lurt ve mye i tillegg til kjretimane! Lykke til :)

cheezybabes

30.08.2014 kl.15:18

jeg gir bort klr til fretex :)

Elida Storrd

30.08.2014 kl.15:54

Hei!

Ville bare fortelle deg at linkrunden p bloggen min er avsluttet, ta gjerne en titt og se om det ble deg. :-)

Camilla Larsen - 17 r og planlagt gravid

Velkommen til bloggen min!

Mitt navn er Camilla Larsen, og jeg er en jente p 17 r. Jeg bor i Haugesund sammen med min forlovede, Sondre, og datteren vr, Adelen som ble fdt 18/02/14. Jeg gr p musikklinja p Skeisvang VGS.

P bloggen min skriver jeg om livet som mamma, men ogs andre sider av livet mitt. Trening og kosthold er en stor og viktig del av livet mitt, og jeg har til n gtt ned over 30 kg siden jeg ble mamma. Interir, oppskrifter og personlige innlegg er ogs finne p bloggen min.